Paris Hilton i samarbete med lågpriskedjan
Publicerad 2016-12-21
Paris Hilton har inlett ett samarbete med tyska Lidl, rapporterar Daily Mail.
Stjärnan uppger att hon är stolt över kampanjen – men många på sociala medier är mer tveksamma:
”Måste vara ett skämt”
Även mångmiljonärer gillar att handla billigt. Åtminstone Paris Hilton, 35, som startat en kampanj med den tyska livsmedelsaffären Lidl.
Numera kan man hitta hennes hårvårdsprodukter i affären, meddelar Lidl på sin svenska Facebooksida.
På sitt Instagramkonto har hon delat ett kort filmklipp från reklaminspelningen.
”Jag är så stolt över att få dela min kollektion från Lidl med er”, skriver hon.
Blandad respons
Alla är dock inte lika övertygade som Paris Hilton. På Instagram hyllar flera samarbetet, medan andra liknar det med ett skämt.
”Hahahahaha, är detta ett skämt? Man vet att man har nått botten när man går från ziljonär till Lidl”, skriver en person.
”Ha! Paris gör reklam för Lidl. Vad oväntat!”, kommenterar en annan.
Samarbetat med Britney Spears
Det är inte första gången lågpriskedjan lyckas locka till sig kända personer att samarbeta med. För några år sedan hade de en kampanj med Britney Spears, 35. Och i Sverige lyckades de förra året knyta till sig stjärnkocken och ”Kockarnas kamp”-deltagaren Titti Qvarnström, 37.